About Me

My photo
new town, Malaysia
Assalamualaikum... Manisnya senyuman itu menunjukkan keakraban dan kemesraan biarpun tiada sebarang ungkapan kata2. Renungan matamu menceritakan sejuta kisah.. kenangan itu akan di abadikan di lubuk sanubari selagi hayat di kandung badan.. menjadi kebanggan pada aku andai dapat memuaskan hati kalian dengan hasil karya yg aku hasilkan. Setiap tempahan akan aku siapkan dengan sebaik mungkin. Diharapkan hasil karya aku dapat membawa sekurang-kurangnya sekuntum senyuman pada kalian dan mereka yang tersayang. pada kalian yang sudah,sedang dan akan 'berurusan'degan aku..tiada ungkapan yang dapat ku sampaikan melainkan jutaan terima kasih yang tak terhingga. Setiap tempahan merupakan kepercayaan dan sokongan pada hamba yang fakir ini..yang sentiasa ingin memperbaiki dan mencari.... terima kasih.. wassalam...salam sejahtera..

THANK YOU FOR FOLLOWING ME

Monday, March 14, 2011

new potrait...KEDAH TO MELAKA...dll.......

nama dalam lukisan aku sensored,atas sebab2 tertentu..

tempahan potret 132

tempahan potret 124

tempahan potret 214



tempahan potret 241

tempahan potret 233








GOES TO BALING


Allahyarham Haji Md Daud..

tempahan potret 240



FROM oNe of My Favourite Movie..
-The Bourne Altimatum-






Lain-Lain Tempahan

tempahan potret #137

tempahan potret #143

MY BIG BRO

tempahan potret #203

tempahan potret #208

tempahan potret #252

tempahan potret #185

tempahan potret #248



8 comments:

Anonymous said...

Terbaik bro...
Mmg puas hatilah...
Tapi klu dia tau nama dia ada kat situ...
Kena belasah aku nie...
Ada projek baru...
Kawan dia pon nak gak lps tgk hasil kerja bro..

bayu d'arts said...

ok ok ok hehe...
ksian ko ye...
xpe aku dah sensored..(O:

ok no problem..ape2hal bgtau je..tq bro..

d_LA said...

LAWANYE SUME POTRET NI...LEH DLA COPY X??NAK PROMO BLOG NI LAM ENTRY TERBARU..TERUJA YG AMAT NI TGK SUME POTRET LAM NI...KALO BLEH BGTAU KAT BLOG DLA YER

bayu d'arts said...

salam...
hi dila..
tq ...(O:
saya izinkan..dan saya alu2kan...
tq so much ..

airaniez wirdani said...

Nice!Untungnya anda punya *tangan seni*.bukan smua org dapat bakat macam ni.semoga digunakan ke arah kebaikan.amin~

bayu d'arts said...

terima kasih airaniez wirdani...
saya ambil komen anda sebagai doa dan galakan buat saya...
Insyaallah saya akan terus berusaha untuk polish bakat saya dan,saya xkan lupa pesanan anda...

terima kasih (O:

ieja_zaza said...

saya nak tanye kalau saye nak tempah potrait tapi pic yang saye ade tu dia pkai baju biase tapi saye nak dlm potrait tu dia pkai coat contohnye..boleh x?

bayu d'arts said...

ieja...boleh insyaallah.maaf ye lambat saya balas.ape2hal ieja boleh kontek saya k
0126414194

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...