About Me

My photo
new town, Malaysia
Assalamualaikum... Manisnya senyuman itu menunjukkan keakraban dan kemesraan biarpun tiada sebarang ungkapan kata2. Renungan matamu menceritakan sejuta kisah.. kenangan itu akan di abadikan di lubuk sanubari selagi hayat di kandung badan.. menjadi kebanggan pada aku andai dapat memuaskan hati kalian dengan hasil karya yg aku hasilkan. Setiap tempahan akan aku siapkan dengan sebaik mungkin. Diharapkan hasil karya aku dapat membawa sekurang-kurangnya sekuntum senyuman pada kalian dan mereka yang tersayang. pada kalian yang sudah,sedang dan akan 'berurusan'degan aku..tiada ungkapan yang dapat ku sampaikan melainkan jutaan terima kasih yang tak terhingga. Setiap tempahan merupakan kepercayaan dan sokongan pada hamba yang fakir ini..yang sentiasa ingin memperbaiki dan mencari.... terima kasih.. wassalam...salam sejahtera..

THANK YOU FOR FOLLOWING ME

Monday, May 16, 2011

Tempahan lukisan potret dari Selangor,Johor dan Perlis

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh...

alhamdulillah kita masih lagi di beri kesepatan untuk terus bernafas hingga ke hari ini...
syukur juga kerana kita semua masih di beri kudrat untuk melalui hari yang kesekian kali dalam hidup..
dan juga setinggi-tinggi kesyukuran di panjatkan kepada Allah SWT kerana dalam kesibukan,masih mampu aku menyudahkan tempahan2 lukisan potret dari kawan2..

untuk kali ini,lukisan2 ni merupakan tempahan daripada kawan dari perlis dan selangor..
kedua2nya adalah lukisan pasangan yang bahagia nampaknya..hehe..(O:

1) Tempahan dari Bangi,Selangor

saiz:B4
Medium:Pensil HB,2B,& 6B



2)Tempahan dari Johor

saiz:B4
Medium:Pensil HB,2B,& 6B

Menggunakan nick name sebagai Hud Cihud ,Hud adelah salah sorang kwn aku dalam facebook
memaparkan gambar ibu dan kakak beliau..
ketiga2 gambarni di ambil dari 3 gambar berasingan dan di gabungkan menjadi sekeping lukisan..
agak sukar pada mulanya sebab gambar reference tak berapa sharp & kabur,dengan saiz mega pixel yg agak kecil..

alhamdulillah..melihat pada respon Hud,dia puas hati kot..hehe
dan...ini la hasilnya






 3)Tempahan dari Perlis


saiz:B4
Medium:Pensil HB,2B,& 6B

Loving Couple...
Tempahan daripada En.Farid dari Perlis..




 



Couple of the week 




pssttt......-aku nak cakap sikit..:-

aku suka melukis,aku minat melukis..
aku tau karya aku hanyalah 'biasa2' je...dan aku masih belajar
banyak lagi perlu aku belajar,banyak lagi yang perlu aku perbaiki
ape yang nak aku sampaikan,kewujudan aku di sini bukan lah untuk menandingi siapa-siapa..
sebab aku tahu ade ramai lagi pelukis2 yang jauh lebih hebat karya nya klu nak di bandingkan dengan aku.
apepun,aku cuma buat apa yang aku suka.
di samping tu,aku mencari rezeki halal dari kebolehan dan bakat yang tak seberapa ni..

jutaan terima kasih pada kalian yang memberikan sokongan
setiap orang ada kelebihan dan kekurangan masing2..
aku ikhlas dalam berkarya..
ya aku tidak ada apa2 kelulusan,segulung diploma atau ijazah dalam bidang seni..
aku tidak sehebat itu..
setiap tunjuk ajar,dorongan dan galakan,pujian serta cemuhan aku terima dan ambil dari sudut pandangan yang positif..

tulisan ini tidak aku tujukan pada sapa2..
hanya luahan dari seorang yang sangat2 amatur
klu ade yang terasa..tu ko punya pasal...hehe...(O:
aku x peduli..selagi aku boleh melukis,aku tetap akan melukis..

yang benar...bayu aka kapan









                                                            wassalam...peace   (O:


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...